Presenter från igår och idag


Dricka i massor. Allt lika kul och bra att få. (ignorera min vissna blomma)

Väska och örhängen

presentkort på Åhlens och massage som är bokad till imorn! Lovely

Stor skål och en mindre med durkslag i + lock. Fiffigt!

Ring, tre nagellack och sjal.

Presentkort på Cervera och en hel del rödingar. Haha

En brödkorg. Tyckte faktiskt att den var jävligt tung.. sen öppnade jag den, haha.
Allt som var i:

korg, skärbräda, 3 påsar med mörkrosa, ljusrosa och svarta värmeljus, diskborste, 2 disktrasor, svart duk, servetter, doftljus, decilitermått, två smörknivar, kökshanddukar, en "din mamma jobbar inte här!" och två "jag diskar du torkar"
Så himla fiffig present! Fick den av Pauline. Det är hennes barn som jag är barnvakt till. Min andra familj.

Har gått och kollat på sånna här saker och självklart kommer min fina vän Cissi med det till mig och David.
Men kolla här då. Detta var nog den mest betydelsefulla presenten jag fick! Och även den från Cissibusen

En stor ram med Collage från alla våra vimmelbilder ute på onsdagar! Åh, så himla fint. Det står massa saker också, typ ""du är en riktig kompis", "helt perfekt", "så underbar", "vänner föralltid"!
Den hänger ovanför min säng såklart!
Det finns bara ett problem.. Cissi fyller år om tre veckor. Hur fan ska jag klå detta?!

Fick även en jättefin tavla av mormor som hon själv målat. Jag glömde ta kort på den men den kommer upp snart i ett annat inlägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0