perfekt födelsedag

Heej allihopa och grattis till mig. Nu är gammal och grå, 21 år...
Min dag började med frukost på sängen av min fina pojkvän vid halv tio

Käkade halva frullen i sängen och sedan gick vi upp till köket så David fick lite mat i magen också

morgontrötta gänget.

Sedan gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. David fyller år om en vecka också, så vi bestämde att vi skulle köpa presenter ihop till vår lägenhet istället för saker till var och en. Så idag köpte vi en våg och en asball tvättkorg!

Vi åkte även till telefonplan och kollade på vårat nya hus (som inte är strålande fint just nu..men det ska vara klart om 9 månader)

Sedan tog vi lite och dricka och efter det bjöd David mig på tapas-middag!

Så himla bra dag! tack min älskling!
Nu ska vi mysa med naturgodis och film.

Imorgon blir det en redig utgång med Cissibusen.
Puss på er


Kommentarer
Anonym

Vilka är det som bygger? :) Riksbyggen?

2011-04-13 @ 23:19:41
Mikaela

BRF Insteget



www.insteget.se

2011-04-14 @ 14:46:47
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0