Lördag

Imorse städade jag mitt och Davids rum nere i källaren hos honom + tv-rummet. Fyfan vad mycket damm och skit man ser nu när vårsolen kikar fram, uäh! Var inte världens enklaste och roligaste med min handikappade hand, men det gick vägen. När jag var klar med det så åkte jag in till stan för att belöna mig lite. (ni ser i två inlägg under vilka skor jag köpte). Sedan åkte jag hem till mamma.
Ikväll blir det god mat och film/tvtittande med familjen. Jag orkar verkligen inte gå ut eller åka nånstans ikväll, så det blir myskväll. David slutar jobba klockan 22, så han kommer väl hem runt elvatiden.



Kommentarer
cissi

nu är uppdateringen lite seg igen vaaa!?

klockan är 20.17 och inte ett enda inlägg har dykt upp idag :( :( :(



ps. snart onsdag....

2011-04-10 @ 20:18:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0