frågor. kul va?

Hur bor du: Just nu vid Fridhemsplan med David. Vi samsas på 26 kvadrat. Rena drömmen vetni

Brukar du komma i tid:
Antingen är jag jättetidig, eller sen

Hur lång är du: 174 cm

Kan du laga mat: Jag kan laga..omelett! Och koka ägg

Har du någon fobi: Spindlar och döden

Hade du en bra kväll igår: Ja, myskväll med mamma

Vilket är ditt senaste inköp: Cigg & tuggummi. he

Din favoritdryck på morgonen: Cola.. som alla andra tider på dygnet

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Mitt jobb

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, min och Davids

Vad hade du sönder senast:
Min tofs

Vem snackade du med senast: Om man räknar bort att jag nyss sjöng allsång för mig själv, så med David.

Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin funkar alltid

När gjorde du senast något riktigt dumt:
Jag hade en fusklapp på provet idag. Men jag hade skrivit ner fel saker. Bra va?

Saknar du någon just nu: Tovis!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Irritera mig

Intressen: Blogga, shoppa, fika..skoja. Har typ inga intressen. Kolla på tv.. dricka vin?

Senaste person du ringde:
David

Vad drack du senast: bubbelvatten

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen

Använder du hudkräm: Ja, efter duschen

Attraheras du av män med skägg: Det beror på hur de ser ut med skägg, men oftast inte.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, inte fan ska man klaga

Vilken låt lyssnade du senast på: Journey - don't stop believing

Har du pengar på mobilen: Ja

Vilken svordom använder du mest? fan och fitta

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på hur jag ser ut

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mycket vinner jag? 25 kr blir det ju ingen fest på

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hm..nej jag tror inte det

När var senast någon stötte på dig? I lördags på jobbet. Fulla och kåta

Vad åt du till middag senast? Kolla inlägget innan, igår med mami

Äger du några popband t-shirts? Nej

När flög du senast? I somras

Pratar du några andra språk? Engelska

Har du gråtit offentligt? Ja

När sov du senast på golvet? Det minns jag tyvärr inte

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5-6 typ

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag bölar och låter någon annan prata med mig, haha

Tycker du om att krama folk? Ja, folk jag känner och tycker om


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0