tisdag

hej
egentligen hade jag behövt råplugga helan långa tisdagen, men jag orkade fan inte det. istället hade jag faktiskt en väldigt bra dag.
tog en liten sovmorgon till 11 som var jävligt välbehövd. de senaste nätterna har jag sovit mellan 4-6 timmar varje natt. zombie.
sedan gick jag till mammas jobb som ligger 5 min från oss där vi bor just nu. vi gick till ett jättemysigt litet cafe och åt lunch och pratade mami-dotra-prat.
sedan köpte vi lite choklad och så gick hon till jobbet och jag hemåt. väl hemma skulle jag egentligen plugga men det blev mest tv. ingen motivation. död
när mamma slutade klockan fem, mötte jag upp henne igen och så gick vi och köpte lite middag. fick även ett par fina skor!
väl hemma dukade vi upp vår mat, lite plockmat i form av blandsallad, krutonger, mozarella, kex, hommus, mimosa och naturgodis. till det blev det hallonrose-vin och lite idolkval. yummi.
nu har mami gått och då blire andra bullar, nämligen plugg. skitplugg. fittplugg. förlåt för den grova svordomen

mitt toapapper är slut. får inte bli skitnödig nu.
david dricker öl med vänner och har lovat att ta med servetter hem så jag får hålla mig.
hehe, ciao


sitter och funderar på varför jag blev taggad på den här bilden på facebook. killen näst längst bak, det är jag det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0