måndag/tisdag

Tja. Bra på bloggen, jag vet. Förlåt!
I onsdags var jag ute med min lilla vän Emelie. Eller först var vi hemma hos mig och kollade på Kungarna av tylösand och drack vin. Jag tycker nästan lite synd om dom som är med där..undra om de vet va de utsätter sin lilla framtid för..jobb? Vad ska deras (kanske) små framtida barn tycka? Roligt att sitta och kolla på gamla klipp på internet där pappa guppar upp och ned med rumpan i något hörn på fyllan. Jaja, deras val.
När vi sedan gick vidare till Collage så är den första vi ser där, Nemo. Hans vän kom fram till oss och frågade om inte vi ville sätta oss "bredvid Nemo"..lite  fuffinurlig och kul som jag är sa jag att jag inte hade en jävla aning om vem Nemo var, men hälsade. Haha, han blev nästan lite ledsen tror jag, eftersom han började samtalet något i stil med "men..ehh..alltså har du inte kanal 5? Eller du har nog hört några prata om oss..kungarna..." och jag hade ingen aaaaaaaning om vem fan han var, haha! Fast jag tror att han tände lite på det, eftersom han ville pippa på toan sen..eh. hejdå.
Spöregn på vägen hem, de va nice.
I torsdags minns jag inte vad jag gjorde.
I fredags var jag på Davids jobb med folk, det var ruuuuligt. Vi drack vin och babblade på. Och drack vin. Sa jag det? Ah. Sen falafel. Alltid bra för magen
I lördags vaknade jag typ aldrig och sen jobbade jag natt. sju till fyra. Blev lite bråk som vanligt och sådär..
Igår...eh. Var hemma hos mamma en sväng. Sen kollade jag valvakan. För tarvligt med SD, men vad fan gör man. Kul med Alliansen iallafall. Congratz freddan
Idag har jag varit i skolan. jag somnade på matten och det var den skönaste stunden på hela dagen. tror jag sov i 15 minuter, med kinden lutandes på handen på andra raden i klassrummet. Jag tror det blir ett mvg..eller starkt vg. (hehehehhhe)

jag är trött men måste plugga. om en kvart slutar David jobba. 
imorn blire tvättstuga och plugg. helvete vad jag längtar
heja mig! hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0