Måndag 13 september

I lördags jobbade jag som sagt. Tova kom till Stockholm en sväng (ett dygn typ) så den enda chansen va hade att ses var då hon kom in till mitt jobb på min rast 23-00, hehe. Vi tog en cigg och snackade. Det var mysigt, men för kort tid. Hon måste komma hit snart igen en längre tid!
Igår träffade jag min Sam-grupp hemma hos en av killarna i telefonplan. han bor typ mittemot min och Davids nya lägenhet som håller på att byggas nu! Vi var där i lite drygt två timmar. Åkte sedan hem till David på tacos-middag och efter det kollade jag och David på film och Kungarna av tylösand (galet program för övrigt) och c/o Segemyhr
Idag skulle vi ha gruppredovisning och min grupp skulle börja. BARA för att min lärare sa i onsdags att vi absolut inte fick komma försent så vaknade jag 08.31 (och jag skulle vara i skolan 08.30)..bra va?
Vi kunde iallafall redovisa, fast på andra plats istället. Så nu är det skönt att det är gjort.
Nu är jag hemma hos mamma, eftersom att det är visning i lägenheten vid Fridhemsplan. Ska dit ikväll vid sju, då det är klart där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0