godkväll

Ligger och skriver på mitt arbete. Har kollat på halv åtta hos mig (ja, jag är en liten tant) och idol. bäddade rent, tog en dusch och la mig i nybäddade sängen. Är inte det bland det bästa som finns? Sedan tog jag ett äpple och nu har jag precis borstat tänderna för andra gången..
Imorgon har jag skola 8.45-17.. tänkte sedan åka hem och äta middag med min käre pojkvän som jag firar två år och nio månader med imorgon. Vi ska nog blanda ihop en baconsallad beståends av bacon, fetaost, blandsallad, gurka och lite annat gott. Till det blir det såklart lite mousserande! Sen sex. Nej jag skoja.. he he. Äckelpotta.
Jag kommer säkert försova mig imorn som vanligt. Och jag hatar att våran klassrumsdörr gnisslar när man öppnar den. Gnissel = Mikaela

Nu ska jag skriva lite mer om samkönade äktenskap och sedan snarka gott.

vi kommer få så jävla snygga kids:

HAHAHA, kolla nära och noga på David, fan vad komisk han ser ut!



Kommentarer
Jenny

HAHAHAha.. "nej jag skoja".. hahahaha ;)

2010-09-22 @ 17:45:47
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0