What's new?

Hej!
Idag är jag lite gladare än förra gången jag skrev (TROTS att jag FORTFARANDE INTE fått mina pengar!!)
I fredags jobbade jag natt, i lördags blev det lite festligheter och i söndags kollade jag och David på bio. The other guys såg vi. Den var rolig och bra, men jag var så sjukt trött att jag slumrade till några gånger.
Igår var det skola och på kvällen tonade jag mitt hår i samma färg som jag brukar, den enda skillnaden denna gång var att det inte blev den färgen det brukar bli.. det blev.. typ svart.
Jaja, det är bara en toning så det värsta tvättas bort snart.
Idag ska jag vara barnvakt till lilla Vincent och imorgon är jag ledig från skolan så då blir det till att sova ut, sedan ska jag ut och parta med snyggcissi!!

Ikväll börjar I form med Anna Anka, haha.
Har ont i nacken

Berlin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0