vaccinerad

God morgon. Eller vad man nu ska säga..
Klockan tio imorse kom pappa och hämtade mig och David och så åkte vi och tog första sprutan inför Thailand. Och nu är jag nyss hemkommen till mamma.
Igårkväll var jag hemma hos Krille med några andra och kollade på fotboll, det blev 2-1 till Aik så vi var nöjda och belåtna.
I veckan får jag se vad som händer, eventuellt utgång igen med Cissi imorn och kanske barnvakt på torsdag. Jobb på fredag och en hemmafest (längesen!) på lördag.
Vad ska ni göra?

Jag och Sandra för lääänge sedan!
Hon är gravid nu! Saga ploppar ut om ungefär en månad!


Kommentarer
maja

fin bild på dig mickan!

2010-10-26 @ 20:07:08
Sandra & Fredrik

nemen vilken gammal bild :)

hihi söt du är <3

2010-10-26 @ 20:49:12
URL: http://narvitvablirtre.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0