tisdag

Hej och hå.
Jag har fan ont i armen. Sprutjävel. Ska man få ont på köpet när man köper en spruta för 550 spänn för att inte bli sjuk? Hur vettigt låter det på en skala? Minus arton på den skalan.
Aja. Åkte över till Krille med lite käk ikväll. Etoh var där också. Kollade på två perioder av hockeyn, så det var trevligt. Nu är jag hemkommen för någon eller några timmar sedan. Har kollat på desperate housewives och.. inget mer, typ.

Försökte ändra min bloggdesign tidigare idag men det gick åt helvete. Jag minns fan inte hur man gör! Det var tre år sedan jag ändrade design och jag vill inte ha mig som blond 17åring i Ayia Napa där till höger och jag vill verkligen inte ha bruttan där uppe som header. Varför satte jag dit henne för?

Någon som vill hjälpa mig? Ni kan få David på köpet! Skoja!!!!!!!!!! (förlåt, älskar dig)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0