måndag

Hej!
Sitter och funderar på varför det inte går att ladda upp datans webcam-bilder här på bloggen. Tog nyss två halvfula bilder men det går ju inte att visa dom. Så.. fuck that helt enkelt.
Idag har jag varit på banken. När jag kom in var det trettio nummer före mig (!) men det gick som tur var ganska fort. Mitt kort blev spärrat i lördags eftersom jag knappade in fel pinkod tre gånger (jag brukar ALLTID betala med kort och koden sitter som inpräntat i fingrarna på mig, men nu fick jag en dosa i handen när jag skulle köpa två cider och då fick jag blackout. Är ju van vid dom vanliga i mat - och klädaffärer) 
Hon på banken fnissade till och påstod att det är väldigt lätt att glömma koden på lördagskvällar.. he he.
Sedan mötte jag upp mamma, och vi delade på en stor ceasarsallad i västermalmsgallerian. Den var awesome.
Nu ska jag åka till skolan och ha matte. Sedan möta upp David. Vi slutar samtidigt.
Ikväll blir det antagligen "den sista måltiden" här hemma. Flyttar hem imorn igen. Pisstråk.
Puss sålänge

Var med detta lilla busfrö i helgen som brutit foten.
(förlåt för att jag skrattade men du var söt.. haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0