intressant kväll

David jobbar till tio ikväll så han kommer efter det. Mamma är och tränar men kommer om ett tag. Då ska vi åka och handla lite, bland annat middag. Förslag på middag? Har tappat bort min fantasi.
Ikväll blir det bara tv-tittande. Är lite bakis och skakis, hehe. Stackars mig . . .
min tvkväll:

19 - biggest loser
20 - robinson
21 - lyxfällan (måste kolla på den där blåsta bruden från bartenderskolan..)
22 - veckans kanin
23 - paradise hotel
23:45 - 2½ men
00:15 - 2½ men

Fan. Kan någon komma och slänga ut min tv? Är fan beroende.



Kommentarer
Tirre

Pizza funkar alltid en fredagkväll ;) Eller ungnsgrillade grönsaker (portabellasvamp e ett måste) ;)

2010-10-22 @ 13:24:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0