en onsdag i fröken Holm's liv..

* Fick en hjärtattack när jag nästan ramlade i trappan på Donken. Cissi skrattade.
* Missade bussen för att vi sprang tillbaka till mitt hus och hämtade våra cider
* Blev så anfådd att jag nästan dog och sen fick vi vänta på bussen i 20 kalla minuter.
* Bytte en halv cider mot en köttbullemacka med någon byggarbetare som satt på Tunnelbanan.
* Jag och Cissi gav alla våra småkronor och en cigg var till en uteliggare.
* Tappade bort några tjugolappar
* Vi fick gå före i kön in. fråga inte varför. = glada tjejer
* Fick en öl över ryggen. Det var mysigt. (inte med mening)
* Stannade till stängning, kom precis lagom till nattbussen.
* Satsade tusen spänn på att två tjejer skulle gå av vid en viss hållplats, tur som fan att de gjorde det
* Kom hem och skulle äta köttbullemackan men mådde illa.

Precis ätit den nu. Det var rödbetssallad i. Jag hatar rödbetssallad.

Pratat med Tova i 22 minuter. Det var värt. Den kvinnan är guld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0