Jag har ett intressant liv.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, det var ett bra tag sedan.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jadå!
3. Vad åt du senast? Ostbågar. De satt finfint i kistan
4. Har du fått någon komplimang idag? Nej. Jag har gråtit, varit bakis och jobbat. Vem vill ge komplimanger då? Haha. 
5. Har du varit med i en rättegång? Nej
6. Är du polare med grannarna? Hälsar, men inte polare. Sandra flyttade ju! Shame on you
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Måste tänka efter, minnet sviker...minns inte
9. Har du haft en stalker? JA! Haha. När jag var 17. En tjej som är några år yngre som ringde och följde efter mig vart jag än skulle. Min kille skulle hon också ha tydligen. Men det fick hon inte! Ha. Hon är fortfarande skyldig mig 120 spänn kom jag på. Fan
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Jag suger på namn, så verkligen inte.
11. Hur bra är din syn? Jag ser två meter framåt iallafall
12. Var är dina syskon just nu? Hemma hos pappa och i himlen.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Den minns jag inte, haha
14. Vem ringde dig senast? David
15. Vilken tid gick du upp imorse? 9
16. Vad ska du göra i helgen? Jobba imorgon. Lördagen får vi se vad som bjuds på för kalas.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Hej pluppen! Vi ska på någon studentpub ikväll :) okej, gick det bra? Saknar dig chiliko!" Från David.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Brukar inte ta på dom. Kollar mest
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen!
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Kom hem
21. Vad är det första du gör på morgonen? Stänger av alarmet


Ni får lite färska bilder också. Togs för hela två minuter sedan med min 40 år gamla webcam.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0