Tigger.

Jag har en katt vid namn Tigger. Det vet ni redan. Han är söt, det vet ni också. Men här kommer lite annat skvaller:


Ja, han är söt....men:


Han River sönder hela toarullen

Dricker ur mitt vattenglas på middagsbordet

Går ner i min klädbyrå. Tre sekunder senare låg alla underkläder på golvet och han i lådan

Morgonstretching hinner han klämma in ibland

Måste lägga sig på så trånga utrymmen som möjligt. Challengeboy!

När jag väl pluggar lägger han sig alltid på alla mina papper eller snor min penna.

Visar röven när han inte får som han vill

Trotsig tonåring

Kurragömma.

Ligga på hyllor är någon slags favorit..

..eller varför inte badkaret..

..eller på laptopen..

..värmepumpen?

Det var jätteskönt, jag lovar..






Kommentarer
sandra

Haaha va söt han är! :)

2010-11-12 @ 07:38:19
URL: http://narvitvablirtre.wordpress.com
Syrran

du har en jättesöt katt mickan!

2010-11-14 @ 09:39:00
Tirre

Härlig katter! Katter gör verkligen allt med finess! ;)

2010-11-18 @ 21:13:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0