Tack Josefin

För en rolig kväll igår och en ny, fin bloggdesign! Profilbilden kommer nog snart hoppas jag.
Josse kom till mig runt halv åtta igårkväll. Vi drack vin, kollade på tv och snackade massor!
Framåt midnatt åkte vi in till stan, till Odenplan på någon nattklubb (som förövrigt sög) men hade roligt med mitt underbara sällskap! Vid tretiden var vi vid Brommaplan igen, köpte med oss lite mat och så gick vi båda hem till mig (David) och sov.  

Imorse vid tiotiden vaknade jag av en puss på munnen. JOSSE?! Nej, det var min lilla David som kom hem från Amsterdam! Glad_tjej_90.
Jag fick även en present! Fyra olika sorters ostar. Sånna där som ser ut som små julostar. SÅ GOTT! Jag älskar verkligen ost och det vet han, haha. Han prickade precis rätt!

Vid ett gick jag upp till Josse på övervåningen och kollade på tv och slappade gärnet. Vilket jag även fortsatt med denna trevliga söndag. David gick nyss upp också. Han hade dygnat så han var aptrött när han kom hem. Ska kanske försöka övertala David att ta en promenad till Brommaplan och köpa middag eller något. Behöver iallafall lite frisk luft.




Kommentarer
josefin

jag hade också det askul du får säga till om profilbilden ine ploppar upp snart :)

2010-11-15 @ 18:00:47
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0