Lördag 20/11-10

Vid kvart i ett imorse befann jag mig hos pappa ute på Ekerö för att fira min söta lillebror som fyller fyra år på måndag. Av mig och David (som inte kunde följa med pga jobb) fick han en jättesöt skjorta och två DVD-filmer. Maria hade bakat goda kakor och en alldeles underbar cheesecake!
Efter knappt två timmar var jag tungen att kila till nästa firande hemma hos min fina mamma som fyller år idag! Vi hade familjekompisar över och mamma och Anders hade fixat iordning massa plockmat med ostar, korvar, vindruvor, oliver, röror, bröd. You name it. Och det var så underbart gott det med!

Ikväll har jag fått förfrågningar om utgång, chillkvällar och fester, men nej. Jag orkar inte. Jag orkar inte lyfta arslet en centimeter. Jag stannar hemma, öppnar chipspåsen och kollar på film för mig själv. Fan vad skönt!
Sedan slutar David vid elva. Jag hoppas han kommer till mig då!


Mamma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0