300 frågor, ha.

1. Vad heter du? - Mikaela Holm Larsson

2. Vad kallas du? - Mika, Mickan, David kallar mig för Chilicko

3. Vad vill du bli kallad? - Spelar ingen roll

4. Födelsedatum? - 900412

5. Stjärntecken? - Vädur

6. Lunar? - Nej

7. Msn? - Ja

8. Helgon? - Nej

9. Vart bor du? - Nälsta, Stockholm

10. Vad har du för mobil? - Ericsson

11. Har du en egen dator? - Ja

12. Vem är din/dina bästisar? - Tova, Cassandra & Kristoffer.

14. Vad ska du göra i sommar? - Åka till Egypten med min man. Och jobba.

15. Favoritfärg? - Svart, typ.

16. Turnummer? - 12 & 22

17. Vad älskar du mest? - Att ha kul.

18. Intressen? - Eh. Inga.. Festa?

19. Favoritband/artist? - Nej.

20. Favoritlåt? - finns så många bra

21. Namnsdag? - Nu på torsdag! Och någon gång i september om jag minns rätt

22. Vad skulle du vilja heta? - Ganska nöjd som det är faktiskt.

23. Vad heter du på din msn just nu? - www.mikaelaholm.se

24. Hur många online? - 24/359

25. Vem är din 15:onde online?  - Kajsa som gick i min klass i 7-9an

26. Vem har du blockat? - Någon Alexandra och någon David som skickade massor av virus.

27. Hur många olika grupper har du? - En. "my bitches". Har aldrig ändrat, haha.

28. Har du några olästa mejl på hotmail? - Ja, 9 stycken ser jag nu.

29. Har du några nya kommentarer på bdb? - Nej

30. Isf hur många? - 0

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - Som min drömkille

32. Beskriv ditt hår? - Måste färgas igen. Annars brunt/rött, något sånt

33. Har du några piercingar/tatueringar? - Uttagen piercing i naveln, en tatuering.

34. Vart skulle du bo om du fick välja? - Någonstans där det är varmt & skönt!

35. Bor du i lägenhet eller villa? - Radhus & villa

36. Vilken färg är snyggast på kläder? - Svart är enkelt och bra

37. Vad har du på dig? - 100 % Mjukis

38. Har du något i håret just nu? - Ja, en torre

39. Vad har du gjort idag? - Eh. Försovit mig rejält. Åkt hem till mamma. Slappat sönder!

40. Vad ska du göra imorron? - Gå i skolan, få hjälp av Krille med ett arbete, jobba.

41. Hur mår du just nu? - Jodå. Det rullar. Lite pluggstressad & lite skakis (bakis) efter igår. Annars så.

42. Hur brukar du annars må? - Bra? Eller?

43. Är du sjuk? - Nej

44. Har du ont nånstans? - Nej

45. Har du gått till tandläkaren detta året? - Nej

46. Vad heter din pappa? - Martin

47. Har du några syskon? - Ja

48. Vilket är ditt favoritdjur? - Tigger såklart.

49. Äter du ofta godis? - Choklad. Och naturgodis

50. Vilket är ditt favoritgodis? - Natur

51. Vad är det finaste som finns? - Jag

52. Vilken är din favoritdryck? - Cola Light. Tyvärr

53. Vilket är ditt favorit tv-program? - Vampire Diaries just nu tror jag.

54. Vilken är din favoritveckodag? - Fredag

55. Vem är din förebild? - Mami

56. Vad är bäst med dig? - Att jag går att prata med.

57. Har du några komplex? -

58. Hatar du någon just nu? - Nej. Eller jo

59. Vem hatar du? - Den som planerade provschemat. Puckojävel!

60. Har du kysst en apa? - Jarå, massor av gånger

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? - Jag har min fina Tigger!

62. Är du allergisk mot något? - färsk ananas & Kiwi är jag väldigt känslig mot

63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? - Nej

64. Hur många bilder har du lagt ut? - Ingen

65. Vad har du valt för bild här ovan? - Ingen?

66. Vilket band är det sämsta som finns? - Finns många sugband

67. Är du kär? - Ja

68. Isåfall i vem? - David

69. Vad är din civilstatus? - Förlovad

70. Är du cool?  - Ganska

71. Är du homofob? - Nej

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? - Jag har inte bilddagboken, ha.

73. Isåfall vilken/vilka? - Facebook

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? -

75. Vilket är det fulaste killnamnet? -

76. Har du varit hos frisören det här året? - Nej

77. Använder du nagellack? - Ja, svart nu.

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? - Rullgardin i tyg

79. Har du eget rum? - Ja

80. Har du en dubbelsäng? - Nej, 120

81. Har du en egen platt tv? - Ja

82. När flyttade du senast? - Med pappa för några år sedan. Typ två eller nåt.

83. Vilken stil har du? - Jag vet inte?

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? - Ingen

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? - Öh. brukar inte kolla så noga.

86. Vill du bli känd? - Nej, det är lugnt.

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? - Nej

88. Har du hoppat studsmatta det här året? - Nej

89. Vilken är den godaste frukten? - Sharon helt klart.

90. Äter du grönsaker varje dag? - Ja

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? - Jag tror det. Mitt kiss är vitt!

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? - Något kilo från Normal tror jag.

93. Hur lång är du? - 174

94. Är du nöjd med dig själv? - Snart så.

95. Vad är du bra på? - Jag vet inte.

96. Har du en egen hemsida? - Håller på att göra en i webdesignen

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? - Nej

99. Vad är klockan just nu? - 15.55

100. Är det jobbigt att svara på frågor? - Lite. Men jag har ändå så tråkigt.

101. Hur ser din dataskärm ut? - Va? Som en dataskärm?

102. Har du städat idag? - Nej

103. Har du varit ute idag? - Lite

104. Vem ringde du senast? - Linda på mitt jobb. Svarade inte.

105. Vad var du senast arg på? - Att jag inte vaknade imorse.

106. Vad har du för status på msn just nu? - Online

107. Är du ofta inne på msn? - Alltid när jag sitter vid datorn

108. Önskar du att du var tjockare? - Litegrann

109. Hur många hus har du bott i? - Massor

110. Är du medlem på last.fm? - Vad är det?

111. Lyssnar du på webradio? - Nej

112. Bäddar du sängen? - När jag får besök

113. Har du lätt för att somna? - ja

114. Snarkar du? - Ibland.

115. Vad har du för startsida? - Någon konstig. (http://www.shareware-sw.com/sv/index.php?rvs=hompag) Eh?

116. Har du ett sladdlöst tangentbord? - Laptop just nu.

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? - Nej

118. Vad lyssnar du på just nu? - Tyra Show på tv

119. Vad har du för ögonfärg? - blå

120. Vill du tatuera dig? - Ja, kanske en till.

121. Vad har du för visningsbild på msn? - Ingen just nu

122. Vilka sidor/program är du inne på nu? - Facebook, msn

123. Laddar du olagligt ner musik? - Nej

124. Har du en egen ipod? - Nej, den sålde jag för ett tag sedan.

125. Är du fet? - Nej

126. Vad önskar du dig i julklapp? - Jadu. Ett tag kvar..

128. Har du sett filmen linas kvällsbok? - Ja

129. Är du emo? - Nej

130. Vad stör du dig på? - Skitstövlar & regn

131. Vad är emo enligt dig? - Vetefan. Man har ju en bild av att det är svart svart svart, nitar, plattan, skära sig i armarna typ. Men jag tror inte det är så.

132. Brukar du lyssna på hög musik? - Ja

133. Vad gör du om dagarna? - Plugg

134. Tycker du om popcorn? - Ja! Hihi

135. Vilken är din favoritläsk? - Cola light

136. Vad är din favoriträtt? - Ceasarsallad helt klart.

137. Vad tycker du om raggare?' - Tycker ingenting.

138. Vad tycker du om punkare?  ---ll----

139. Har du skärt dig nån gång? - Ja, av misstag

140. Är du död? - Självfallet

141. Är du osynlig? - Det med

142. Filar du naglarna? - Ja

143. Har du fräknar? - Nej

144. Har du posters på dina väggar? - Nej

145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? - Va?

146. Vem känner du som har haft mest mobiler? - Haha, vet inte.

147. Vilket är ditt favoritämne? - Inget!

148. Vilket ämne hatar du? - Alla!

149. Vilket ämne har du bäst betyg i? - Samhällskunskap

150. Vilket ämne har du sämst betyg i? - Företagsekonomi A

151. Favoritstad? - Jag berättar när jag har varit ute i världen &s ett lite fler städer.

152. Favorit loka? - Päron krusbär tror jag den heter?

153. Cola eller cola light? - Cola

154. Älskar du din dator? - Nej, inte när den jävlas.

155. Är din dator bög? - Ja, massa bög.

156. Vad är ditt favoritplagg? - Leggings.

157. Vilka affärer handlar du oftast i? - H&M

158. Vart handlar du? - I Vällingby? Eller..VA?

159. Favorit tvserie? - Redan frågat. och svarat.

160. Tycker du Top Model är roligt? - Ja, haha. Jag kollar på det nu.

161. Vilken är din favoritbok? - Vetefan.

162. Favoritfilm? - Samma.

163. Vilken är den bästa musikgenren? - R&B

164. Bada eller sola? - Sola. Och bada när det blir för varmt.

165. Katt eller hund? - Katt!

166. Åska eller sol? - Sol när man är ute, åska när man är inne.

167. vinter eller sommar? - Sommar

168. Knarkar du? - Jarå. Hela tin.

169. Röker du? - Ja

170. Snusar du? - Blä. Skog.

171. Äter du? - Ja

172. Snattar du? - Jag och Tova snattade förr, haha.

173. Röker vattenpipa? - Har hänt ibland. Har en hemma också!

174. Är MER gott? - Brukar inte dricka MER. Dricker Festis.

175. Tycker du om salt? - Ja

176. Har du kysst din egna spegelbild? - Har jag säkert någon gång.

177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - Beror helt på hur jag ser ut.

178. Ät en banan? - Nej, äckligt.

179. Har du runkat nångång? - Men jaaaaaa, hela tiden!

180. Använder du för mycket hårspray? - Säkerligen.

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? - Haha

182. Favoritsäng? - Davids & mammas. Andras sängar är alltid skönast, why?

183. Har du en snopp? - Nej, tre.

184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? -  Nej

185. Vill du ha sex just nu? - Nej, pallar inte. Haha

186. Har du ljugit någon gång? - Ja

187. Favoritmeny på donken? - Ceasarsallad med garlicdipp & cola light. På natten blir det 9-pack med garlic!

188. Donken eller burger king? - Donken såklart.

189. Svart eller vitt? - Svart

190. Rosa eller grönt? - Rosa

191. Död eller levande? - Levande

192. Rädda joppe? - Va?

193. Tittar du på tv just nu? - Ja

194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? - Nej

195. Favoritkaraktär i simpsons? - Nej

196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? - Nej

198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? - Fy

199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182? - Nej

200. Städat eller stökigt? - Städat

201. Bästa sexplatsen? - Sängen är ganska bekväm..

202. Favorithalstablett? - Brukar inte ha ont i halsen.

203. Är du ofta sjuk? - Nej

204. Gillar du anonyma bevakare? - Va?

205. Vågar du rapa högt inför andra? - Händer väldigt ofta!

206. Skriver du mer än 2 utropstecken? - Nej

207. Vad är klockan nu då? - 16.08

208. Vad är det för datum? - 11e maj

209. Vad ska du göra sen? - Jobbmöte 19.15

210. Är du inne på msn nu? - Ja

211. Hur många har du blockat på din msn? - Fortfarande två

212. Är nallar söta? - Vissa är.

213. Är Rob söt? - Vem?

214. Vart handlar du helst mat? - I någon bra mataffär

215. Favoritglass? - Kommer inte ihåg vad den heter. Den där isglassen som är rund och i olika färger. Har minnesförlust.

216. Hemmakväll eller fest? - Fest, eller ibland hemmamys med Davvan.

217. Privat fest eller festa med folk på stan? - Beror på

218. Ditt nordiska favoritland? - Sverige

219. Älva eller vampyr? - Vampyr

220. Gud eller djävulen? - Men..?

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? - Osynlig eller läsa andras tankar

222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? - Lägenhet just nu

223. Favoritgrönsak? - Gurka

224. Har du anorexia? - Nej

225. Vem shoppar du helst med? - Mamma eller själv

226. Räcker hundrakronor till mycket när du är inne på H&M? - Nej

227. Hur vill du dö? - Skönt. Somna in.

228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? - Finns lunarstorm kvar?

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? - Aska

230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? - Nej

231. Hur ofta sitter du vid datorn? - Varje dag i stort sett

232. Har du klippt ditt eget hår? - Nej

233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? - Nej, men efteråt.

234. Favoritöl? - Dricker inte öl.

235. Vitt eller rött vin? - Vitt, lätt!

236. Öl eller vin? - Vin

237. Coca cola eller red bull? - Cola

238. Vad ska man blanda vodkan med? - ingredienser till en god drink.

239. Havet eller sjön? - Sjön

240. Favoritö? - Gotland!

241. Vem står dig närmast; mamma eller pappa? - Mamma

242. Vad klarar du dig inte utan? - Föda

243. Behöver du mer kärlek? - David kan gärna komma hem från jobbet & ge mig lite kärlek nu, ja.

244. Blir du full varje helg? - Hm.. ja, om jag inte jobbar hela helgen så blir det oftast en vinare, haha.

245. Är du natt eller dagmänniska? - Åh jag vet inte.. natt kanske?

246. Är du vampyr? - Ja, jag älskar blooooooood.

247. Har du varit med i något rollspel? - Nej

248. Favorit "the sims"-spel? - Vet inte. Spelade nåt sånt förr men inte nu. Jag är inte lika geeky som Tova. Haha

249. Festa eller festival? - Festa

250. Ska du på pride? - Nej

251. Vill du det då? - Nej

252. Är du transa? - Nej

253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - Niklas, blabla. Ja, ni vet.

254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - Bakåt

255. Barn eller vuxen? - Vuxen & ha barn.

256. När ska du flytta hemifrån? - Om ett tag

257. Eller har du redan gjort det? - Nej

258. Går du i kyrkan varje söndag? - Nej

259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? - Nej

260. Har du piercat någon? - Nej

261. Är du laglig? - Inte alltid.

262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - Tror inte det.

263. Värsta musikstilen? - Sånt där som man får ont i huvet av.

264. Resesätt du föredrar? - Tunnelbana eller buss

265. Är Britney en bra mamma? - Fan vet jag?

266. Vem är du mest lik i mumintrollet? - Vilka finns det att välja mellan?

267. Vilken skådespelare är hetast? - Bröderna Salvatore: (måste dela med mig. dom är så sjukligt snygga. Jävla människor)


268. Tvättbräda eller ölmage? - Inget av det. Eller jo, tvättbräda på David.

269. Vill du ha barn någon gång? - Ja

270. Har du sjungit singstar nångång? - ja, någon enstaka.

271. Vilken är din favorit då? - favorit, vadå?

272. Favoritparfym? - Sjukt dålig på namn.

273. Använder du deodorant? - Ja

274. Är du beroende av nånting? - Ja

276. Favoritradiokanal? - 105.9

277. Favoritbil? - Jag vet inte.

278. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år? - Va?

279. Favoritförfattare? - Nej

280. Vad vill du bli när du blir stor? - Lycklig

281. Favoritmodeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet? - Bryr mig inte ett skit

282. Senaste biofilm du såg? - Öööööööööööh. Mitt minne sviker. David..?

283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? - Haha. Nej. Eller kanske med en tjuga.

284. Är du rik eller fattig? - Rik i början av månaden & fattig i slutet.

285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? - Vem bryr sig.

286. Favoritsport? - Simning.

287. Silvertåget eller kustpilen? - Eeeeeeeh Va?

288. Har du sett filmen spökhistorier? - Nej

289. Var den bra då? - Men nej.

290. Vilken historia är läskigast? - .......  <-- den

291. Har du långt hår? - Nja. halvt.

292. Vill du ha längre/kortare? - ja, längre.

293. Schlagernörd eller? - Nej

294. Kungafamilj eller president? - Spela roll.

295. Sämsta veckodagen? - Söndag eller måndag

296. Har du en dålig hårdag idag? - Har jag säkert när jag släpper ut det & ska fixa till det.

297. Tror du på ett liv efter döden? - Nej.. eller? Vet inte.

298. Är du politiskt intresserad? - Nej

299. Är du rädd för att dö? - Ja

300. Vad är klockan nu då? - 16.31. Min röv somnade så jag gick omkring lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0