tor, fre

Godmorgon!
Igår var det varmt och skönt ute så jag ville hitta på någonting. Frågade mamma om vi kunde åka till Vällingby och köpa en brun utan sol som jag ska använda till studenten för att jag inte orkar lägga mig i solariet med jämna mellanrum. Well, när den var köpt skulle vi bara in på h&m för att köpa trosor till mig. Jag köpte inga trosor. Jag kollade knappt på trosor, mamma fick spratt och sa att jag skulle välja massa kläder och istället kom vi ut med:

läppglans
strumpbyxor
kjol
2 linnen
kavaj
klänning/lång tunika
mjukisbyxor
skor

Haha, ja men så kan det gå. Och jag kan fortfarande inte visa något eftersom min kamera är kvar hos Davids kusiner.
Igårkväll åkte jag och David till Vällingby (igen), men denna gång bjöd han mig på middag och sedan bio. Vi såg Kick-ass, den var jättebra tycker jag, haha! Se den. Rolig! Vi elvatiden kom vi hem, käka lite chirre och kollade på en DVD. Snipp snapp slut!

Får se vad som hände ridag, tänkte ta mig en rejäl rensning i garderoben och SLÄNGA det jag inte vill ha. (brukar rensa ut och lägga det i en påse, sen när jag inte vet var jag ska ställa påsen så åker det tillbaka till garderoben istället, hehe) och mer vet jag inte.
vad ska alla göra? Något kul som händer och fötter?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0