lista, lång som fan

1. Tre namn jag lyssnar till: Mikaela, Mickan, Pluppen (av David)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: min torra humor
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mitt humör ibland
4. Detta är jag rädd för: döden
5. Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, cola och ett bra tvprogram
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: gå ner i spagat, leva utan min mobil, dricka öl
7. Detta tycker jag om att göra: ha roligt med mina vänner
8. Detta vill jag göra just nu: kolla på 2½ men
9. Bästa känslan: förälskelse
10. Värsta känslan: besvikelse
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: förstående, snäll och omtänksam
12. Är jag kär just nu? fortfarande nyförälskad efter drygt två år
13. Jag vill gifta mig: självklart
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: föda minst ett barn, varit i några speciella länder
15. Min käraste ägodel: mobilen
16. Något jag vill ha i present: pengar, haha
17. Detta har jag på mig just nu: Davids långkallingar, en tisha och en munktröja. Supersexigt
18. Favoritkläder: Leggings och någon skön skjorta/tröja
19. Favoritdjur: Tigger!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: r&b
21. Favoritlåtar just nu: massor!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: alla är tråkiga. Nej, men roligast just nu är turism.
23. Stjärntecken: vädur
24. En bok jag älskar: vet ej
25. En film jag älskar: vet ej
26. Tv-program jag gillar: vilket tvprogram gillar jag inte? hehe.
27. Favoritdoft: nybakat
28. Detta äter jag gärna: beror på vad jag är sugen på
29. Dricker helst: P2
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 174
34. Jag tror på: Nicke
35. Jag spelar: inget instrument
36. Person jag beundrar: min mamma
37. Så här bor jag: i Bromma och Vällingby
38. Antal döda krukväxter i hemmet: säkert någon
39. Det här tänder mig: charm
40. Det här gör mig avtänd: spydighet
41. Favoritfärg: svart eller rött
42. Favoritcitat: hakuna matata
43. En hemlighet jag vet: om jag säger är det inte längre en hemlighet
44. Bästa present jag fått: min förlovningsring
45. Senast köpta skiva: hm, minns inte
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min näsa och mina axlar
48. Udda förmåga/egenskap: you tell me ?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en söt hund
50. Vad lyssnar du på just nu? tvn
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? vaknade av telefonen klockan ett, varit bakis, kollat på tv och varit bakis igen
52. Var är dina föräldrar födda? mamma i stockholm, pappa har jag ingen aning om, adopterad
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? jag sysslar inte med sånt. Något går alltiid sönder då
54. Vilken är din favoritrestaurang? Oj, vad svårt. Försöker testa nya hela tiden.
55. När badade du i en pool senast? i Grekland
56. Har du varit med i någon skolpjäs? någon i lågstadiet
57. Hur många barn vill du ha?  1-3 st
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? opera och folkmusik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? nej
60. Vad har du för TV-kanaler? lite alla möjliga
61. Har du åkt moped någon gång? japp. Men inte kört
62. Har du busringt någon gång? har nog hänt
63. Har du fått felparkeringsböter? det kommer när körkortet fixas
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? vet inte om jag skulle våga utsätta mig för det
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Eh, har bara varit i Europa än så länge, vet inte riktigt vilka av länderna som ligger längst bort.
66. Har du en egen trädgård? nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? de tre vännerna och Jerry
68. Kan du alla orden i nationalsången? jag tror det
69. Badkar eller duschkabin? dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? vet inte
71. Favoritpizza? inte speciellt förtjust i pizza.. men jadu. vesuvio? eller vad den nu heter. Eller någon med champinjoner
72. Chips eller popcorn? poppisar!
73. Vilken färg på läppstift använder du? rött
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? va?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? David, på en kinarestaurang i stan
78. Favoritchoklad? vit
79. När röstade du senast? jadu, när var det..förra året?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? medaljer ja, men ingen pokal vad jag minns
82. Är du bra på matlagning? nej
83. Klarar du att tanka själv? tanka vadå?
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? ja, vår familj har. Typ två träningssaker och en liten dammsugare som förövrigt är skitbra
85. Pepsi eller Coca Cola? båda!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? vad räknas som uniform?
87. Vad var det senaste du handlade? naturgodis
88. Har du kräkts offentligt? ja, i en papperskorg någon gång, och vid en busshållsplats
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? nu när jag hittat min kärlek så väljer jag att vi får pengarna.. he he
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? hm.. nja, vet inte
91. Har du ringt något betalnummer? japp
92. Kan man vara vän med sitt ex? haha. det beror nog helt och hållet på hur det avslutades och om man kommer överens efter.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Niklas. Eller besökte och besökte..
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Vet inte,
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? inget alls. det är bara ett litet pip. Gjorde fel.
96. Lyxigaste resmål? Har inte varit på något alltför lyxigt
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? pussar David godnatt
98. Vad är du tacksam för idag? mina nära och kära
99. Var hittade du den här listan? på Linns blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: den som vill.. (ingen?)

fan vad tråkigt detta var.
nu är det tvn som gäller!
jobb imorn klockan 10, tjohej


Kommentarer
Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en jättebra dag idag! :)

Kramis från mig ^^,

2010-03-10 @ 12:46:04
URL: http://mollymus.blogg.se/
Bitterfittan

har du en bra onsdag? (:

2010-03-10 @ 16:45:33
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0