tisdag

Hallå hallå!
Jobbet gick suveränt igår må jag säga. Fick jobba med Emelie, hon är en fin prick hon. Och Amina med.

Idag vakande jag och David klockan 9. Vaknade som de två senaste dagarna av att jag badar i mitt eget svett. Fräscht, jag vet. Måste bero på att jag har tusen hormoner i kroppen pga lingonveckan. När jag vaknar ligger jag och gnyr och tycker jättesynd om mig själv och när David då ska krama om mig så gnyr jag ännu mer och påstår att det är så synd om mig för att jag är så varm. När han sedan ska vifta med täcket så det blir svalare klagar jag på att jag fryser. Vilken jävla kärring!

David åkte iallafall till jobbet och jag hem. Har bara tagit det lugnt och så. Ska jobba 16.45-23 ikväll. Lite längre än igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0