måndagskväll

Godkväll.
Jag får lov att skärpa mig med bloggandet snart. Men jag har varket tid eller lust.
Eller... grejen är den att jag flera gånger om dagen går och tänker på vad jag ska skriva i bloggen, men så blir det fan aldrig av! (patetisk..hehe)
Jaa ni.. vad ska man ta upp?
Lite news:

1)
Jag och David bor ju i källaren som numera är ett zoo för äckliga djur.
Nu har vi en råtta (kanske flera?, massa spindlar, silverfiskar och sånna där små skalbaggar (avlånga) som kryper på väggar och golv.
Ja, ni hörde rätt..en råtta. När jag och David kom hem i onsdagskväll så gick jag in i tvrummet och blev bemött av en stor råtta som springer mot mig och förbi. Inte för att jag är speciellt rädd för råttor, men hallå? Den hade tydligen öppnat golvbrunnen själv i tvättstugan och sprungit upp här och utforskat stället lite. Trevligt. Nu har vi lagt råttgift och en råttfälla bredvid brunnen, men den håller sig precis uppe vid brunnen och vägrar komma upp istället. Själv röstar jag för att sprika igen brunnen kanske?

2)
Sitter för tillfället och kollar på Hollywoodfruarna hos David. Mamma sitter hemma och i pausen fick jag ett sms av henne "Anna Anka är bara för mycket! stackarn som aldrig haft en orgasm, inte undra på att hon är så bitter!"
Hon är fan rolig. Henne vill jag bli som.

3)
Köp skivbiljetter av mig för tusan!
Den 26 april på Kingstown, Skanstull (precis vid tbanan)
Kostar 120 kr
80-talstema! Fluffa till håret allt vad ni kan, dra på jävligt mycket smink och klä er i skrikande färger, armpuffar och benvärmare! Ni killar får plocka fram skinnjackan.
Nej, ärligt..tolka det hur ni vill, men kom för tusan! Ta kontakt med mig!


Snart måste David komma hem, jag får panik. Ser en spindel.
Spindlar borde fan utrotas. Vad gör de för nytta? Äter flugor.. hellre flugor än spindlar!


Hittade en bild från rhodos på datan. Jag vill till värmen igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0