fredag

Hejsan!
När bloggade jag senast? Hmm.. ja, bilderna från Tallinnkryssningen får tala för sig själva. Vi hade det underbart bra där helt enkelt. Skönt att komma bort från stress, magont, skola, jobb och press.
Men nu är vi hemma och i onsdags var det skola och sedan sov jag och David hos mig.
Igår var det skola igen och sedan jobbade jag 17-21. Efter det åkte jag hem till David och la mig och kollade på massa program - Glamourama, Vampire Diaries, någon dokumentär om barn som hade svårt att sova, Criminal Minds, Bella&tyra-show(hehe) och Beverly Hills 90210. Jag är fan beroende av tv;n!! (webtv också) SHIT!
Well well. Nu är jag i skolan. På webdesignen som vanligt på fredagar när jag bloggar. Hehe.
Har bara en lektion efter denna, sedan slutar jag vid halv ett.
Ikväll blir det lite skoj på stan och imorgon middag hos Majsan som fyller 19 bast och sedan utgång där med!
Vad ska ni busa med i helgen?

saknar dig din skit


Kommentarer
Tova

Saknar dig med din baj!

2010-03-20 @ 01:04:19
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0