22 mars 2010

Först: Stort grattis till Maja 19 bast idag!
Sen: Litet grattis till min och Davids månadsdag. 2 år och 4 månader är vi ju uppe i nu. Tiden går sjukt fort! <3

Hade en jättefin helg.
I fredags var jag ute med några vänner på Oj oj oj på Medborgarplatsen och i lördags hade Maja sin middag och sedan gick vi ut och busade på stan med bland annat lite transor och sånt. Alltid kul.
Igår jobbade jag till 16 och sedan slappade jag hemma. Pluggade lite turism på kvällen eftersom jag ska ha prov i det om.. typ nu. Wish me luck!

Ikväll ska jag hem och plugga projektarbete. Hatar skolan just nu. Ligger typ halvefter i allt och orkar verkligen inte anstränga mig. Men vadfan, tre månader kvar och sedan står vi där i våra vita mössor. Längtar!

Nu kallar mitt prov. Vi hörs senare.

Jag och Tova i världens skrattafall i Magaluf.


Kommentarer
Tova

Grattis till er gullisar!



HAHA, varje gång jag kollar på denna bild börjar jag skratta! Kommer inte ihåg vad det var som var så förbannat roligt, men kul hade vi :D <3

2010-03-22 @ 22:15:26
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0