Sömn tack

Åh, jag är trött som en liten fis.
Jag har sovit åtta timmar på två nätter, och det känns som att även denna natt kommer att bestå av fyra timmar. Sitter och skriver lite på filosofin. Har skrivit åtta rader på en timme och det ska tillslut bli tre sidor. Vad är kärlek? Det är frågan jag jobbar kring. Tänk vad lätt det skulle vara att bara lämna in ett A4 med ett ord: David.
Men så enkelt är det inte. Man ska jämföra olika teorier och vara så jävla djup man bara kan. Fuck that.
Dessutom har jag geografi, svenska och projektarbete att ta tag i också. Skolhelvete säger jag bara. Så jävla trött på skiten (bra att jag inte svär iallafall)
Nu ska jag göra kvällens andra kopp te och fortsätta med kärleken.
Förresten ligger min kärlek och sover så sött i soffan här bredvid mig. Vill också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0