Onsdag 6/1

Så, nu har ni fått en del bilder från sista tiden. Har ju inte haft tid att läga in bilderna, har haft fullt upp.
Idag är det sista dagen på lovet. Fy fan vad deprimerande (men roligt att träffa vännerna) att börja skolan imorgon.
Men nu ska jag inte tänka på det, har fortfarande några timmar kvar på lovet.
Jag sitter med en toning i håret just nu, det blir mörkbrunt som vanligt nuförtiden. Vid fyratiden ska jag möta upp David och åka till Kista. Har några presentkort jag vill köpa något för på H&M och Åhléns.
Sedan blir det bio. Vi är lite efter, men ska se 2012. Den är bra har jag hört?

Dags att tvätta ur färgen. Hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0