filoso(fucking)fi

Hej. Och typ hejdå.
Nej men jag måste sova nu, på riktigt. Har klämt in 12 timmars sömn på tre nätter (3 x 4) när man egentligen behöver 24 (8 x 3). Jag kan fortfarande lite matte. Fastän jag varken läst matte B eller sovit bra.

Idag satt jag kvar i skolan i fyra timmar efter jag slutat. Kan ju inte påstå att det hänt alltför många gånger förut. Har så jäkla mycket i skolan nu. Måste dom klämma in allt den sista terminen? Det är nu man ska tycka det är roligt att gå i gymnasiet, eller? Det är fan nu som lärarna ska fjäska för oss så vi sprider ett bra rykte om skolan när vi tar studenten OM FEM MÅNADER (!!!!)

Håller ni inte med? he he he

Skulle bara säga att jag hatar Sartre och Platon och Varat och Intet och filosofiska synpunkter och platonisk kärlek och Diotima och Sokrates och det sköna och det goda och allt annat som har med mitt äckligt svåra filosofiarbete att göra

supergammal bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0