full rulle kanelbulle

Ojdå, det var väldigt längesen jag bloggade. Typ onsdags. Kan berätta vad jag har gjort och varför jag int ehunnit med bloggen.
Torsdags:
Skola och sedan simtränare 17-18.30, därefter mötte jag upp Tova som nyss kommit till Stockholm och åkte in till Vasateatern. Några av mina och Davids vänner har gjort en egen film som de spelade upp på Vasateatern för massor av människor. Jättebra var den! Sedan gick allt folk vidare till en br och drack öl och vin!
Fredags:
Ledig från skolan.
Jag och David kollar lite boende. Vi är väldigt sugna på en lägenhet i ett hus som kommer att byggas och vara färdigt i december 2011 vid Telefonplan! Så i fredags var vi på ett möte vi hade bokat för att ställa frågor till en tjej som jobbar på företaget som ska bygga huset. Sedna åkte vi till just Telefonplan och kollade runt lite och gick omkring. Riktigt mysigt område!
På kvällen åkte jag, David och Tova hem till Jocke där det var lite folk och förade. Sedan åkte vi in till stan men då blev det en liten uppdelning så det slutade med att jag och Tova drog till Nype och dansade som bara den till stängning. Roligaste utekvällen på länge!
Lördags:
Dagen bestod av sova, tv, äta, sova, tv och tillslut jobb klockan 21-04
Igår:
Jobb 12-17.30, sedan hem och äta middag med David och därefter tv, tv, tv. Så jävla trött.
Idag:
Skola till 16, jobb 17-21
Bara så ni vet så har min mobil pajjat. RIP


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0