2/1-10

Gud vad jag har varit seg på bloggen, haha.
Men jag hade en underbar nyårsafrton. Blev jättegod middag hos mig med David, Jombe, Tess, Benji och hans syster Dia. Vid åttatiden åkte vi till Marcus och Matilda som hade nyårsfest (de har de varje år) med mycket trevligt folk, dricka, dans och musik. På tolvslaget skålade vi utomhus med champagne och jag fick självklart min nyårskyss av min älskade.
Vid tvåtiden åkte vi till en annan vän som hade fest i stan. Jag drog mig hemåt vid fyra eftersom jag jobbade igår. Dessvärre somnade jag inte förrens klockan sju, så det blev 2½ timmar sömn, herrejisses.
Som sa så jobbade jag igår. Fysatan säger jag bara. Hela huvudet snurrade, huvudet värkte, munnen jäspade stup i kvarten och alla rörelser gick extra långsamt. Kroppen hängde liksom inte med.
Så på kvällen igår låg jag och David bara i soffan framför tvn och slappade gärnet!
Idag ska vi städa iordning här i lägenheten, ut på några ärenden och sedan fira Samuel hemma hos David på middag!
Imorgon åker jag och David på kryssning!
Bilder kommer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0