Tiiiiisdaaaag

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

skoja

Jag är så rastlös så jag dör.
Inatt vaknade jag av att David rusade upp ur sängen och in på toan med en jävla fart. YES, så var säkerligen kräkis-bacillusken spriden. Egentligen ville jag krama honom och tycka jättesynd om honom, men istället ställde jag en hink bredvid sängen och tog kudden och en filt och la mig i soffan. Schysst.
Haha, nej men jag vill verkligen inte bli sjuk. Jag ska ju jobba idag och imorgon. kan ju inte stå och få kräkis över en big mac eller så.. fräscht liksom.
Nog om äckligheter.

Var hos pappa i några timmar i söndags och fikade och kollade på tv. Fick även en parfym som de hade köpt åt mig på flygplatsen på väg hem från Thailand. Innan jag åkte dit stod jag och svor för mig själv över att mina två parfymer nästan är slut och skulle behöva köpa nya (DYRT) så det passade jävligt perfekt!
By the way så glömde jag parfymen där..haha

Annars?
Jobbade igår till 21, trevlans. idag till 23, ännu mer trevlans. Imorgon är det jobb igen och på torsdag ska jag vara simtränare. På fredag ska jag och David på ett möte. Vi har börjat gå i parterapi.. haha nejdå, vi ska på ett möte om vårat letande efter lägenhet. Sådeså.
Vad ska ni göra i veckan?
Inte för att ni svarar, men jag kan ju alltid vara trevlig och fråga :]

Förresten tycker David att det är puckat att vi kanske ska till Phuket i vinter. Han tyckte att jag skulle skriva det.



Kommentarer
Anonym

Den där David måste vara en rolig prick! Stämmer det?

2010-02-03 @ 00:17:39
Liza

Du e så rolig Mickan!! Ja du, i veckan.. Jag ska ut på lördag, utöver det så ska jag bara chillagrillen hela helgen, och ladda till kryzzningen såklaaarrrt! :))

2010-02-04 @ 11:58:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0