TAGGA

Sådär. Efter lite ostkrokar (HAHA, ostbågar menar jag) och dipp så ska vi sova. David har redan däckat i sängen och jag sitter framför denna burk med aningen huvudvärk. Ska sova snart. Eller rättare sagt kolla klart på filmen vi började se. The proposal, så jävla bra. Har för mig att jag sett den någon gång innan, men jag minns inte så mycket.

Imorgon blir det skola och sedan KRYSSNING! Kommer bli kul, spårat, galet, svinigt, gungit och helt sjukt.
Vad ska man ha med sig förresten? Förutom pengar till sprit, samarin för halsen, ipren för baksmällan, p-piller för att bespara min ungdom lite till (Ja, David följer med..haha), cigg för de OTROLIGT härliga rökrummen (hatar dom), mobil (som ändå inte funkar på sjön)..hm..jaja, det blir säkert finfint.

Det enda jag inte får ihop är hur jag ska hinna med allt imorgon..men det blir säkert bra det med. Ha

snygga


Kommentarer
josse

ha det så kul gumman <3

2010-02-07 @ 23:07:49
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0