söndag

ÅÅH.

Jag mår.. jag kan inte förklara men typ som när man liksom bara vill försvinna. Sluta finnas bara just idag.
Ja, jag är bakis. Och jag mår illa. Min mage är inte min vän just idag och min hand sover. Och jag förstår inte vad det är med min högerhand för den har sovit (det sticker i den) enda sedan jag vaknade imorse. Den vill inte vakna!!! Hjälp. I'm gonna die.
Well
Igår hade Alexandra middag hemma hos sig, hon fyllde år för några veckor sedan och bjöd på mumsig tacos! Sedan åkte vi in till Ambassadeur och roade oss lite. Kul kul.
Skulle ta sällskap hem med David som hade varit på något ställe vid typ Slussen. Fick sitta och vänta som en idiot i Brommaplan i typ en halvtimme, för han missade tåget, eller nåt. haha.
Som tur var hade jag sällskap av en fylletant som frågade mig om cigg stup i kvarten. Hon glömde att hon frågat innan och ändå var det bara hon och jag på hela Brommaplan. Haha. Stackare.
Köpte med oss mat från Ralles. (Varför är man så dum så man alltid gör det? Alkoholen drar verkligen fram någon "JAG VILL HA SNABBMAAAAAAAAAAAT"-lust, eller hur?)
Men men, det satt fint i kistan och nu luktar hela jäkla huset curry efter Davids lilla rätt. Haha, den lukten försvinner aldrig! Nuggets, Mmm!

Nej, nog om det.
Ska möta upp David som är på någon fotbollsmatch snart. Sedan ska vi åka hem till mig och på vägen ska vi nog köpa med oss lite gottigheter (varför vill man dessutom alltid ha något onyttigt dagen efter? ..haha)
Ikväll blir det slapp framför en film. Imorgon är det kryssning som gäller så nu är det rehab idag och så är det bara att köra gärnet imorgon igen. Puh, jag kommer vara helt slut i slutet av veckan.

Min hand sover fortfarande. Läskigt.

Haha, David sitter jättesöt i bakgrunden och jag förstör hela bilden.
Tramsmaja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0