söndag

Åh, skulle nyss ta ett kort på mig men jag ser ut som skit rent utsagt. Haha. Min kropp hatar mig just nu. Har fått något jävla munsår som gör så ont att jag bara vill skrika, fast öppnar jag munnen och skriker så gör det ännu ondare så jag skiter i det. Läste på internet att man kan få det pga stress och för lite sömn. Eftersom jag aldrig haft det förut så beror det väl på det. Stämmer in ganska bra just nu.

För övrigt jobbade jag 11-16 igår och sedan åkte jag hem till David där det var middag med massor av härliga människor vid 7-tiden. Tacos, vin och härligt umgänge. Vid tvåtiden var jag däremot så himla trött efter dagens jobb så ja gick ned och la mig. Resten av folket höll tydligen på till 4. Hehe.

Idag har David jobbat 13-18 och mamma och Anders är borta och kommer hem sent ikväll så nu ska jag möte upp David i Vällingby och köpa något att äta ikväll. Ska dessutom se om det finns någon munsårsalva..blä.
Hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0