Aj

Hejsan
Sitter i skolan nu på webdesign och förstår ungefär lika mycket som vanligt..alltså inget.
Igår jobbade jag från 16-22 på kvällen. Det gick bra, enda tills jag var inne på den sista halvtimmen. Fick väldigt ont i magen. Slutade en kvart tidigare och satte mig på tunnelbanan, magen kändes inte så mycket då, men när jag satte mig på spårvagnen hade jag så ont att jag inte orkade hålla ögonen öppna. När jag sedan gick ned för Davids gata började jag gråta och när jag kom hem la jag mig i sängen, störtbölandes, och kved. Det sved och krampade igenom hela magen. Och sedan gick det helt plötsligt över för kvällen.
När jag vaknade imorse hade jag ont igen, och det sitter fortfarande i. Det gör inte bedrövligt ont, men det känns gott och väl kan jag meddela. Ska snart gå ned till skolsyster. Mamma tror garanterat att det är magkatarr på grund av att jag stressar för mycket, för det gör jag faktiskt. Har knappt en lugn stund, och när jag väl har det så kan jag varken sitta still eller slappna av.
Läste lite på internet om magkatarr..symtomen passar in ganska bra och sedan läste jag vad man helst ska äta för kost.. usch säger jag bara. Låter vidrigt.
tex:
morotspuré, grönsakssoppa, pepparmynta, potatisgröt, och så är det ett jävla tjat om något kamomillte. (?)
Låter trevligt och gott.
Måste gå och snyta mig nu. Har ju som tidigare sagt en jävla förkylning dessutom.
Dags att skrota mig känns det som. Usch


Kommentarer
maja

aj fyfan! krya på dig <3

2010-02-16 @ 19:52:00
Anonym

tack <3

2010-02-17 @ 14:49:46
Sara

det är jättebra med kamomillte, det drack jag i två dagar när jag hade magkatarr och det hjälpte verkligen direkt. och ingen stark mat, ingen rå fisk och ingen rökning bla. jättetråkigt men det hjälper massa med kosten!!

2010-02-20 @ 20:04:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0