Thailand ikväll!

Packat och klart!
Klockan 16:30 kör Anders mig och David till Arlanda och flyget går 20:00 till Phuket!
Det är världens snöoväder idag och massor av plan har varit inställda på morgonen och förmiddagen, men vi har kollat vår flight och den är än så länge (peppar, peppar) inte försenad.
Vi åker ju med pappas familj Maria (min låtsasmamma) och mina tre yngre syskon Sofia, Elin och Anton.
På nyår klockan 19 tar vi en taxi från Arlanda hem till David och sedan direkt till Davids äldsta bror och hans tjej som har sin traditionella nyårsfest. Vi har varit där två år i rad nu och det brukar bli riktigt roligt och lyckat. Hoppas på att det inte blir förseningar så vi firar nyår i luften bara, haha.

Jättegammalt collage på mina tre syskon. Nu är dom 12, 9 och 4!


Kommentarer
Dirk Kuyt

Bra uppdatering @ bloggen "_"

2010-12-25 @ 22:41:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0