Söndag

Godkväll!
Shit, nu ligger jag efter med bloggandet igen.
Först: GRATTIS Sandra och Fredrik som fått en liten dotter, Saga. Är otroligt glad för er skull! Nu blir man ju själv sugen på en liten knodd..

Igår var jag hos pappa och firade minijul med lite släkt eftersom vi är bortresta på julafton. Vi åt god julmat och så fick jag några klappar, fickpengar till Thailand. Perfekt.

Sedan kom Krillevippen och hämtade mig. Vi åkte hem till Dennis först och sedan bar det av in mot stan!

Idag har jag städat här nere i Davids källare där vi bor, och sedan var jag med hans familj på restaurang. Supergott! Vi satt och sällskapade med Janne Schaffer. Davids pappa känner tydligen honom på nåt sätt. Han var jättesnäll!

Nu ska jag plugga, kolla på julkalendern med David och sedan sova!
Fred ut!



Kommentarer
sandra

Tack så jättemycket gumman! <3

2010-12-06 @ 06:16:24
URL: http://narvitvablirtre.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0