Snodde denna från en vän

bläddra bland kontakterna i mobilen och svara ärligt:

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Agnes Nobel - nej

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Bilbärgning - ingen relation än så länge. Vi skapar nog en relation när jag skaffar körkort och bil

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Cecilia Prior - jag träffade faktiskt på henne idag av en slump, vet faktiskt inte när vi träffas igen.


ÄR NUMMER 18 SÖT?
Carl Månsson - haha, det är min syssling så visst är han det

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Crispin - det var min lillebrors
bästa vän, så.. mitt första intryck var nog att han verkade vara en snäll kompis

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 50?
Micke, min chef. Honom träffade jag på jobbet!

HAR NUMMER 29 NÅN GÅNG FÅTT DIG ATT SKRATTA?
Cassandra - ja, massvis med gånger

HAR NUMMER 140 SKICKAT ETT FLERA SIDOR LÅNGT SMS TILL DIG?
Linn Flink - nja, jag tror inte det.

HAR DU BRÅKAT MED NUMMER 99?
Jag - haha.. ja, några fighter har jag väl haft med mig själv

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 125 NÄSTA GÅNG?
Josefin Stendahl - hmm. Jag VILL träffa henne innan Thailand, men jag tror inte jag kommer hinna det. jag träffar henne direkt när jag kommer hem!

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 180?
Michelle Rosén - hon är som min syster. Vi ses inte ofta men vi kommer nog alltid vara vänner.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 55 ?
Ellinor Sterge - gammal klasskompis - nej jag tror faktiskt inte det. Eller? Minns inte.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anders (min låtsaspappa) - verkligen inte på en date, men ut på gatan - ja. Ut på restaurang - ja. Ut på krogen - ja de skulle jag fan vilja testa, haha

PRATAR DU MED NR 45 OFTA?
Camilla Lundberg - en bra jobbarkompis, ja vi pratar ganska ofta. Asfrän tjej!

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 77 EN KRAM?
Fredrika Arhelm - gammal klasskompis - ja såklart!

VAD HAR DU OCH NUMMER 62 FÖR RELATION?
Engel - En av Davids bättre vänner. Träffar honom alltid med David.

HAR DU HAFT SEX MED NUMMER 74?
Gustav Östman - gammal klasskompis, nej honom har jag inte haft sex med.

KAN DU TÄNKA DIG ATT VARA BÄSTAVÄN MED NUMMER 5 NEDIFRÅN?
Wille Skoglund - ja såklart. Han har varit en av mina bättre killkompisar. Vi ses dock inte lika mycket numera, men han är fortfarande en bra vän

HATAR DU NUMMER 34 NEDIFRÅN?
Ett nummer som heter "sprit", haha. Antagligen från när jag var 15 år. Hata, nej nej. Jag fick nog många trevliga kvällan utifrån det numret, haha.

HAR DU PUSSAT NUMMER 36?
Daniel Clason - Jag vet inte, om jag har det så var det en kindpuss

ÄR NUMMER 46 DIN FAVORIT?
Cecilia Sahlén - Min Cissipissi. JAAA, helt klart min favorit


Kommentarer
Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 21:49:48
URL: http://www.grinders.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0