Onsdag

Vanligtvis brukar jag vid denna tid på dessa dagar sitta med min vän Cecilia och surpla lite vin och sedan dra en och annan vals på något dansgolv, men inte denna onsdag.
Cissipissipäronpung har gjort illa ryggen och jag har också ont i ryggen men det hindrar inte mig. Det som hindrar mig är mitt (jävla) matteprov på fredag. När jag pluggar inför detta matteprov så känns det som när man sätter sig på en cykel med alldeles för hög sadel när man precis blivit av med stödhjulet..OMÖJLIGT med andra ord! Vi får se hur det går.
Efter matteprovet på fredag blir det jobb, 19-04. Kom och säg hej. (eller sluddra hej på fyllan kanske?)
På lördag blir det firande av Krille, ska bli kul!
Söndag - minijul hos mamma klockan 14.

Förresten så är jag hemma hos mami nu och David är ute och ränner på stan. Ja, vi har bytt platser ikväll torr jag minsann. Snart ska jag bubba ner mig i sängen och sakna honom lite. Han har klippt sig idag, så nu är han tuff och trendig. Bra då.

Tigger. Jag tycker lite synd om honom, för jag retas alltid när jag är hemma. kan inte låta bli, han är ju som en lillebror för mig! (hehe)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0