Lite observationer och funderingar

Jag är förkyld och jävlig. Känns som att någon satt en sugpropp över hela huvudet. Sånt jävla tryck! Gör mig frisk. Måste jobba imorgon.

Min katt sitter och glor på mig. Han är galen i dessa vintertider. Han kan inte vara ute så länge eftersom han fryser om tassarna då, så istället lever han rövare här hemma. Klöser på allt och kutar upp och ner i trappan..fort gåre!

Jag undrar varför jag alltid lyckas göra illa mig på mina händer. Jag har nio småsår + utslag (som jag alltid får när det börjar bli kallt).. snyggt

Det nya meddelande-ljudet på facebook är störande.

David kommer hem snart. Han har varit hos tandläkaren och på gymmet. Vi ska bara slappa idag. Jag måste plugga. David är världens bästa människa tror jag. Som exempelvis gårkvällen..den började skitbra men slutade med surerier på grund av att en fjäder blir till en höna. Jag var inte den som var sur, men jag fick ta några för många smällar (nej, inte fysiska) för en liten skitsak. Trist när det blir så. Man blir inte direkt sugen på att göra om saker när det bara kaosar hela tiden. Jag är besviken. Brukar aldrig ta upp något som detta i bloggen, men nu skriver jag allt från slem i halsen till kärlek, så varför inte.
Iallafall..det jag skulle komma till..
när det blir sådär en kväll så är det så jäkla skönt att komma hem till David (det är alltid det såklart, men ville bara peka på ett speciellt tillfälle nu). Jag behöver inte ens säga någonting till honom, utan jag lägger mig bara bredvid honom och får en bamsekram och somnar i hans armar. 

Han är bra, han.
Och jag vill att min bästa tjejkompis TOVA GYLLESTAD ska komma till Stockholm nu.
Och jag vill träffa min bästa killkompis KRISTOFFER DOMINGO nu. Du bor fan fyra minuter ifrån mig så nu skärper vi oss!

Puss


Förresten så blev jag jävligt sugen på grekisk sallad nu.
Bild från Egypten i somras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0