Igår

Igår gick jag till skolan 15:30 och fick reda på mitt matteprov som jag varit så nervös över. Vet ni? JAG BLEV GODKÄND! Så jävla glad.
Vi fick sluta tidigare så jag mötte upp Josefin i stan och gick omkring lite. Jag köpte tråkiga saker som rouge, hårspray osv. Josse hittade däremot kläder!
Vid halv sju mötte jag upp David för att åka till Långholmens värdshus där vi mötte upp hans föräldrar och åt julbord. Det var vår "minijul" med dom. Vi fick även vår julklapp som är en resa till Sandhamn med Davids föräldrar, Davids två äldre brorsor + respektive. Vi får lunch, tvårättersmiddag, spa, massage, övernattning i dubbelrum och frukostbuffé. Vi åker den 3-4 Januari, tre dagar efter vi kommer hem från Thailand. Gud vad härligt det ska bli!
Vi fick dessutom en hel del pengar för att hitta på någonting själva i Thailand. Så himla snällt!
Sedan tog vi en taxi hem till David, jag packade ihop alla saker jag hade där och så kom mamma och hämtade oss, så vi sov här hos mamma.

Cypern 2005, snygg frilla va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0