Fredag 3 december

Goddag!
Jag är fortfarande förkyld och har ont i huvudet. Och jag som ska jobba 19-04 som jag alltid gör på fredagar. Jag vill verkligen inte sjukanmäla mig så jag får väl knarka alvedon eller ipren innan. Känner att jag kommer må anus imorn, men det får jag ta itu med då.

Annars ska jag inte göra så mycket idag. Nu ska jag lägga mig i sängen för att  plugga och sedan sova så jag blir piggare. Innan jobbet måste jag hem till Davids hus för att hämta mina jobbkläder. Klantarsel som jag är så glömde jag dom där igår när jag och David åkte hem till mig för att sova här. Damn!

Jag och David låg och kollade på massa bilder igår innan vi sov, det är så roligt att kolla tillbaka ibland. Visar lite:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0