Sommaren 2010

Har du druckit tills du spytt? - Ja

-Sårat någon? - Jag hoppas inte det

-Förlorat en vän? - Nej, tappat kontakten med många från skolan, men inte förlorat (hoppas jag)             

-Träffat nya människor? - Ja, lite då och då

-Kysst en främling? - Nej

-Tagit droger? - Förutom alkohol och cigg, Nej         

-Haft en sommarflört? - Har en året-runt-flört med David       

-Gråtit? - Ja, jag är så blödig av mig.     

-Skrattat tills du kissat på dig? - Nej

-Tältat? - Nej fy. Spindlar

-Varit vaken en hel natt? - Japp!       

-Solat? - Ja

Badat? - Ja

Haft ett förhållande? - I 2 år och 8 månader imorgon    

-Gjort dig riktigt illa?
- Hm.. nej

-Gjort några nya percingar/ tatueringar? - Nej, dock funderat på en till tatuering

-Läst en bok? - Ja, tre stycken i Egypten

 

-Skickat fel sms med flit? - Haha, nej

-Suttit vid datan en hel natt? - Nej

 

-Näckat? - Hemma? Ja                                 

-Solat naken? - Nej

 

-Fått utegångsförbud? - Jag är 20 bast

-Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja,

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
- Självklart inte

-Varit i slagsmål? - Nej

-Pussat någon utav samma kön? - Inte denna sommar.

-Sjungit högt på ett berg? - Ja, var och gjorde det för nån timma sen

 

Kysst någon i regnet? - Hm..David, har vi?

 

Kysst någon i skogen ? - Men.. säkert

-Kysst någon du inte borde? - Nja, David är ganska nödvändig

-Tappat rösten? - Nej den finns kvar

-Varit på festival? - Nej, har aldrig varit på festival

-Gått upp i vikt? - Yepp

-Gått ner i vikt? - Nej?

-Bränt dig? - Massvis med gånger på jobbet

-Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? - Nej

-Varit utomlands? - Egypten

-Gjort ett bra köp? - Köpte vin igår. Nu är det slut. Så ja, det var ett av mina bra köp!

-Tagit upp kontakten med en gammal vän? - Nej

-Haft skadeglädje? - Det är det jag lever på

-Sovit under bar himmel? - Nej, eller jo. Jag somnade utomhus när jag och mamma var på kryssning. I en stol

-Vad kommer du sakna mest? - Värmen

-Har du svart ärligt på alla frågor?
-  Självklart inte



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0