Dan före dopparedan(löning)

Gårdagen var toppen!
Eller det började ju med skola som höll på till fem. Sedan åkte jag hemåt, åt middag och klockan åtta kom Cassandra förbi. Vi kollade på fångarna på fortet och time out. (David kom även hem där någonstans vid nio)
Vi drack lite cider och baileys och var halvt ofixade men började ändå vilja gå ut och parta lite. Cassi och jag gick ner och mötte några för att hämta lite saker och dom lyckades övertala oss att följa med ut senare. Så vi gick hem, fortsatte kolla tv och dricka lite, sen drog vi till Soft kök & bar och tog sedan en promenad till Victoria. Gud vad roligt vi hade där. Vilket drag! Och vi dansade tills benen värkte! En kvart innan stängning drog vi till nattbussen, men missade den. Jag och Cassi orkade inte vänta så vi gick från Kungsträdgården till Fridhemsplan i spöregn, haha. Det var faktiskt ganska trevligt.
Sen hängde jag mig upp och ner i en trappa, så kom hon under mig och så körde vi en spiderman-kyss...skoja.

Idag har jag inte lyft på röven många gånger. Kollat på tv i stort sett hela dagen. Och JUSTE-diskat!
Och duschat.
Jag och fina Cassandra:




Kommentarer
Cahal001

"Sen hängde jag mig upp och ner i en trappa, så kom hon under mig och så körde vi en spiderman-kyss...skoja." - HAHAHAHAH!!

2010-08-25 @ 18:10:17
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0