9/8

Hejsan!
På senaste tiden har jag varit sämst på bloggningen, jag vet. Men jag och David bor hos min faster till på fredag, då vi flyttar hem i drygt en vecka. Sedan ska vi bo hos Davids bror Samuel vid Fridhemsplan i ett halvår. Nu den senaste månaden har vi mest jobbat och stretat. Har även haft lite kul med vänner ute på stan och sådär.
Ikväll ska jag jobba 21-01, få timmar men ändå något.
Sedan är jag ledig tis-tors och jobbar fredag-dag och lördag.
På fredag tror jag även att det blir litte kräftskiva hemma hos Therese i min gamla klass!
Håller på att kolla på Sim-EM just nu, ska städa lite och sedan bege mig till jobbet vid åttatiden.
Hör av mig snart igen!

Bild från gubbskivan jag hittade på facebook nyss:



Kommentarer
josefin

har din blogg gått och lagt sig eller???!

2010-08-16 @ 16:38:30
URL: http://stendahl.blogg.se/
mikaela

jaaaaaaa, den soooooover :(

2010-08-17 @ 14:14:13
URL: http://mikaelaholm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0