mycket att göra

Hej!
Krille klagade på att det var en vecka sedan jag skrev så då får jag fan skärpa mig
Har bara haft stört mycket att göra!
I fredags var jag hemma hos krille;

Putte, Jojje, Jocke, Krille, Krilles pappa!

Putte, Jojje och Oscar

Oscar och jag

I lördags jobbade jag och sedan firade vi David! (tyvärr inga bilder). Vi var först hemma hos David och hade stor middag, sedan drog vi ut. Blev Sogni och Debaser Slussen, sedan Donken. Riktigt lyckad kväll! Jag och David somnade..6, halv 7? Yes.

I söndags var jag och David över hos pappa och firade mig lite i efterskott med bullar och kladdkaka. Blev lite platta brev också, I like.

Igår hade jag skola 9-15.30 och sedan nationellt prov i svenska från 15.30-20.30. Jobbig dag?
fast jag gick 18 från provet. Skulle jag sitta kvar och ändra på allt skulle det bli pannkaka av det hela (mums)

Idag gick jag i skolan från 8-11.30, sedan har jag slappat lite. Ska snart till stan med Krille. Ska byta en present, växla pengar, sälja tre biljetter till min skiva och lämna en sak till mitt jobb.
Sedan hem och ha filmkväll med David, + packa
Hur ska jag hinna med allt?
Klockan 3 ska jag sedan upp inatt för att vara på Bplan klockan 4 imorgonbitti.
Åker till Berlin imorgon och kommer hem på söndag. Sedan är det min skiva på måndag, TAGGA!

FROOOOM PARIS TO BERLIN SHAAALALA! :D

Och såklart grattis till min fina David som fyllde 21 igår! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0