torsdag

Haha, fan vad dåligt jag mått hela dagen idag! Fast som man brukar säga så mår jag ju som jag förtjänar efter gårdagens bravader. Men det var fan värt det, för det var väldigt lyckat och roligt!

Jag, Maja, Jenny och Liza kollade på fotbollen med David. Sedan mötte vi upp Agnes, Hanna och Jesper (Anna, Davids familjs utbytesstudent, följde också med. Hon är 20 år och kommer från USA)
Först satt vi på Chaplins bar och lyssnade på kareoke (och sjöng med för fullt till kareoken) och drack rosévin.
Sedan gick vi till Spy bar och festade vidare till halv tre (för min och Annas del) då vi tog en taxi hem. De andra söta små singelflickorna åkte hem med annat sällskap, till andra ställen, haha.

Som sagt var jag inte på topp när jag vaknade, och är fortfarande inte. Måste sova snart. Det känns som att jag gått runt i en dimmig bubbla hela dagen med huvudvärk och illamående. När jag skulle läsa på lektionen så svävade bokstäverna iväg. Mysigt...inte.

Sitter och kollar på gamla avsnitt av Big Brother just nu, men snart blir det nog ett snack med kudden. David sa nyss att jag snarkade väldigt mycket inatt och att han vaknade av att det luktade vin...ja, det var jag. Haha.


jag och älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0