Torsdag - skolan

Hej!
Nu sitter jag i skolan och har håltimme. Så jävla osköna dagar på torsdagar så att jag bara vill skrika.

Rättskunskap
2,5 h håltimme
Info o. Layout
2 h håltimme
Geografi

Blä?!

Well well. Vi sitter och pratar lite studentskivor och så.
Klockan 17-18.30 ska jag vara simtränare och sedan ska jag möta David i Vällingby för att äta någonstans och sedan gå på bio 20.40. Vi ska se Sommaren med Göran. Någon som sett den? bra/dålig?

Igår hade jag bara en lektion, Info o. Layout. Sedan hämtade jag Linnsan på dagis och mötte upp David vid Alvik. Vi åkte in till stan och köpte en hockeyklubba till David och jag hittade ett par leggings.
Efter det gick vi bara runt lite och vid femtiden åkte vi hem till David, där vi åt och kollade på Bolibompa.
Vid sju kom hennes föräldrar och hämtade henne och sedan kollade jag bara på tv hela kvällen. Intressant va?

PS.
JAG HAR HITTAT MIN KAMERASLADD! :D
DS.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0