torsdag!

Tjingeling!
Inatt sov jag som en liten prinsessa och ville absolut inte vakna upp ur min skönhetssömn. Men jag var tvungen. Klockan var ställd på 6.50 och jag skulle ha redovisning av en novell i svenska klockan 8.00. Det gick finfint och sedan begav jag mig hemåt eftersom jag hade tre timmar och 40 minuters håltimme framför mig. Köpte hem frallor som jag och David (som precis steg ur sängen när jag kom hem) delade på.
Sedan stack jag tillbaka till skolan till 12.40 då vi hade filosofi och sedan geografi. Boring.
Nu sitter jag kvar i skolan med Cassie, Frida och Anna eftersom vi alla har saker vi ska göra om bara någon timme och därför inte orkar åka hem emellan.
Jag ska vara simtränare klockan 17 i Vällingby, så jag ska dra mig runt halv.
Ikväll jobbar David för första gången på Hotell Rival, det kommer nog gå jättebra. Han jobbar 17-02, så jag hade planerat att sova hemma, men han bad mig att jag skulle sova hos honom så jag var där när han kom hem från första dagen på jobbet. Eftersom jag är en sådan otroligt gullig flickvän så offrar jag mig såklart och sover hos honom! I nästa inlägg får ni ännu ett bevis på att jag är en supersöt flickvän, tjohej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0