SKIVA 26 april 2010!

Justfan, måste ju berätta för er att jag, jenny, Liza, Fredrika och Ellinor i min klass har skiva den 26 april Kings Town precis vid Skanstulls tunnelbanestation.

Middagsbiljett kostar 370 kr och eftersläppsbiljett kostar 120 kr!

Hör av er om ni vill komma och av någon konstig anledning inte fått inbjudan av mig på facebook!
Roligt om så många som möjligt kommer och röjer gärnet. Det kommer bli awesome!

Jag kommer nog påminna er minst femhundra gånger, men hellre för många gånger, än för få!
Puss på röva


Kommentarer
maja

nejmen mickan du har skrivit mig istället för fredrika haha!

2009-09-22 @ 22:04:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0